+ 48 71 889 00 65 ok@exso.pl

System CRM

 

Projekt

Dedykowany system EXSO CRM dla przedsiębiorstwa z branży logistycznej.

Cel

Opracować i wdrożyć dedykowany system CRM, jako narzędzia do monitorowania wskaźników i poprawy obsługi sprzedaży w przedsiębiorstwie z branży logistycznej.

Czas trwania

lipiec 2017 – listopad 2017

Zakres prac

Praca w systemie dla około 20 użytkowników; Moduły CORE, COM.
Integracja z systemem pocztowym (IMAP, on-line), Integracja (on-line) z systemem logistycznym, Integracja z wirtualną centralą telefoniczną i odczyt danych o przeprowadzonych rozmowach.

Technologie

Java, Tomcat, Spring, ZK, Jasper, MySQL, MSSQL, IMAP

Opracowany system CRM, oprócz standardowych mechanizmów związanych z zarządzaniem kontaktami z klientami został zintegrowany z zewnętrznymi systemami (logistycznym, pocztowym i telefonicznym). Na podstawie zbieranych danych zostały wyznaczone wskaźniki i odniesione do wartości oczekiwanych, co pozwala poszczególnym pracownikom, ich przełożonym i kierownictwu firmy kontrolować poziom obsługi klienta.  Ponadto system został rozbudowany o inteligentne mechanizmy zautomatyzowanej reakcji na pojawiające się zjawiska.

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na to, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close